,

ایران خواستار افزایش واردات روغن پالم از اندونزی شد !

3.8/5 - (6 امتیاز)

واردات روغن پالم و آسیب های جبران ناپذیر به سلامت ایرانیان

افزایش واردات روغن پالم

روغن پالم

مدیرکل جنوب و مرکز آسیای وزارت امور خارجه اندونزی گفت، در جریان یک ویدئو کنفرانس بین اتحادیه های روغن پالم ایران و اندونزی، شرکت ها و صنایع ایرانی نسبت به واردات روغن پالم خام بیشتر از این کشور ابراز تمایل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری نترال نیوز، مدیرکل جنوب و مرکز آسیای وزارت امور خارجه  اندونزی گفت، در جریان یک ویدئو کنفرانس بین اتحادیه های روغن پالم ایران و اندونزی، شرکت ها و صنایع ایرانی نسبت به خرید روغن پالم خام بیشتر از این کشور ابراز تمایل کرده اند.

این درحالیست که صنایع روغن کشی کشور در رکود قرار دارند و ضمنا مراجع بهداشت و سلامت کشور بارها درمورد مشکلات روغن پالم هشدار داده اند.

سیاست بازی در روغن پالم

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه و سفارت اندونزی در تهران ویدئو کنفرانسی را بین اتحادیه تولید کنندگان روغن پالم اندونزی و اتحادیه روغن پالم ایران برگزار کرده است.

در این ویدئو کنفرانس، طرف ایرانی ابراز امیدواری کرده که اندونزی به صادرات روغن پالم به ایران ادامه دهد، زیرا تقاضا برای این روغن در بخش های مختلف ایران از جمله بخش صنعتی در حال افزایش است. این درحالی ست که روغن پالم کاربرد صنعتی چندانی ندارد.

طرفین توافق کرده اند که به صورت مداوم در خصوص جنبه های فنی صادرات و واردات روغن پالم در آینده نزدیک بحث و گفت وگو کنند.

واردات روغن پالم

این ویدئو کنفرانس که در اواخر ماه مارس انجام شده، بخشی از تلاش های دولت اندونزی برای افزایش ظرفیت بازار صادراتی روغن پالم این کشور است. ایران یکی از بازار دارای پتانسیل برای روغن پالم اندونزی است. ایران سالانه به حدود 500 هزار تن روغن پالم نیاز دارد.

اندونزی به علاوه در کشورهای همسایه ایران یعنی عراق، سوریه، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس و قزاقستان هم اقدام به بازاریابی برای روغن پالم خود کرده است.

Originally posted 2017-04-15 04:26:48.

Summary
Review Date
Reviewed Item
دستگاه روغن گیری,روغن گیری,افزایش واردات روغن پالم,دستگاه های روغن گیری
Author Rating
51star1star1star1star1star
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *