7 ویژگی رقابتی دستگاه روغن کشی هایپرمارکت
در این مقاله ؛ مزیت رقابتی دستگاه روغن کشی هایپرمارکت را بررسی میکنیم.
تجربه موفق کاسبی و سلامتی با دستگاه روغن کشی هایپرمارکت
با گسترش شهرهای بزرگ ؛ هایپرمارکت ها به سرعت در حال افزایش هستند و جانشین فروشگاه های کوچک میشوند.
این فروشگاه های بزرگ حالت عمومی دارند و مصرف کننده میتواند همه خواسته های خود را یکجا خریداری نماید.
هایپرمارکت، (به انگلیسی: Hypermarket) در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکتها و فروشگاههای چندمنظوره، در مقیاسی بزرگ استفاده میکند، گفته میشود.
هایپرمارکتها در عمل یک بنگاه خردهفروشی کالاهای مختلف مصرفی میباشند و طیف وسیعی از محصولات را ارائه میدهند، که عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی و… میباشند. بطور خلاصه، یک هایپرمارکت، فروشگاهی است، که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را، در یک بار بازدید، داشته باشد…!
در واقع هایپرمارکتها با رویکرد تامین همه ی نیازهای مشتری عمل میکنند.
روغن ؛ مایحتاج مصرفی سفره های ایرانی ست و سلامت آن اهمیت فوق العاده ای دارد.
با این رویکرد ؛ به کارگیری دستگاه روغن گیری هایپرمارکت ها در حال افزایش است.
مدیران هایپرمارکت ها و کارآفرینان ، فرصت خوبی برای فروش از تولید به مصرف روغن در هایپرمارکت ها دارند.
دستگاه روغن کشی هایپرمارکت را پویا نشان میدهد و مشتری را جذب مینماید.
هفت ویژگی دستگاه روغن کشی هایپرمارکت :
1- دستگاه روغن کشی هایپرمارکت بایستی ظاهر زیبا داشته باشد.
2- بی صدا بودن ؛ ویژگی دیگر دستگاه قابل استفاده در هایپرمارکت است و درغیراینصورت باعت مزاحمت است.
3- در یک هایپرمارکت ؛ استفاده از دستگاه روغن کشی با ابعاد کوچک ؛ مزیت فوق العاده ای ست.
4- قابلیت خاموش و روشن کردن چندباره در روز ؛ بدون محدودیت
5- عدم نیاز به لوازم جانبی و امکانات نگهداری و تعمیرات و گارانتی و پشتیبانی
6- حجم روغن گیری متناسب با فروش در هایپرمارکت (حدودا 20 لیتر در روز)
7- دستگاه روغن کشی با اپراتوری و نظافت آسان جهت پرسنل هایپرمارکت
Originally posted 2016-12-23 21:09:00.




